Wij gebruiken cookies op deze site om het surfen te bevorderen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'OK' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies.Lees meer

Klachtenprocedure

Wanneer u niet tevreden bent over de gang van zaken in de polikliniek of over uw behandeling dan horen wij dit graag van u. Wij krijgen dan immers de kans om onze zorg te verbeteren.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Wanneer u niet tevreden bent over de gang van zaken in de polikliniek of over uw behandeling dan horen wij dit graag van u. Wij krijgen dan immers de kans om onze zorg te verbeteren. U kunt de klacht telefonisch, via mail of persoonlijk aan één van onze medewerkers of de communicatieverantwoordelijke melden of u kan het klachtenformulier op deze website invullen. De communicatieverantwoordelijke zal in overleg met de directie de klacht behandelen.

Contactgegevens:

Jolien Coppens

Communicatieverantwoordelijke Practimed CVBA

Groenstraat 27, 3980 Tessenderlo

Tel: 013/67 07 35

E-mail: jolien.coppens@practimed.be